تبلیغات
این در حالی بوده است از مورگان و Jaclyn را سلیمان زمان در زمان خاموش. خواهران راه اندازی نام تجاری طلا و جواهر پایدار خود، Agmes، بیش از یک سال پیش و لیزر متمرکز بر رشد کسب و کار موثر خود را از زمانی که-خود خط در حال حاضر در فروشگاه هایی مانند Barneys نیویورک و مریم نصیر زاده مواجه نگردند، و همچنین در شده خود خود سایت تجارت الکترونیکی و شیوه ها Moda. به تازگی، با این حال، سولومنس نیاز به گسترش پالت خلاق خود و سفر به دور از محل زندگی خود از نیویورک به یک مکان نا آشنا احساس کرده اند. "ما همیشه تحسین بزرگ از ژاپن و هنر و فرهنگ خود بوده است،" Jaclyn را توضیح می دهد. "از آنجا که اولین بار از این زمان ما بود، ما احساس کردیم که توکیو و کیوتو هر دو باید می بیند، و همچنین جزیره Naoshima یا" جزیره هنر، به عنوان آن را اغلب به نام. "

زیبایی شناسی براق و ساده از Agmes گره به مدرنیست هایی چون لوکوربوزیه و جاکومتی، و همچنین به پیشگامان طراحی طلا و جواهر حداقل مثل السا Peretti. در ژاپن، طراحان امیدوار به پیدا کردن نقاط تازه از الهام. آنها تجربه های سنتی ژاپنی و گشت و گذار رزرو، از اقامت در یک ریوکان (INN) در Kurashiki و پوشیدن yukatas (کیمونو گاه به گاه)، به بازدید از یک بپو (چشمه های آب گرم سنتی) در KAGA. "بودند، بسیاری از عناصر فرهنگ ژاپنی که الهام بخش ما وجود دارد" مورگان می گوید. "ما با مجسمه ها، سرامیک، و حتی بسته بندی محصول شیفته شد. همه چیز انجام می شود تا با سلیقه و با فکر بسیار است که از آن ساخته شده آن همه فوق العاده خاص است. "

در اینجا، خواهران سلیمان عکس های فوری سهم از گردش روشنگر خود را به طرف دیگر از جهان است.
+ نوشته شده توسط Kristinacook در پنجشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱ قبل از ظهر، ۳۳ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر