تبلیغات
برای اکثر آثار پاپ، یکنواختی هدف مد است، از لباس های یکسان لباس Supremes به لباس Tina Knowles Child's Destiny. به طور سنتی، آواز خواندن به معنی پوشیدن در هماهنگی است. اما به تازگی، گروه های دختر مدرن متوقف تطبیق، انتخاب به جای هر شخصیت هنرمند را با لباس های فردی در آغوش بگیرند. هیچ گروهی این تغییر را بهتر از هارمونی پنجم، گروه چهارم جدول، که با نمایش هایی مانند "ارزش این" و "کار از خانه" را به نمایش گذاشته است، شکل می دهد. اگر چه آنها رنگ هماهنگ و دوست داشتنی Gucci، گروهبانان Normani Kordei، Lauren Jauregui ، آلی بروک و دینا جین هر کدام یک مدرک منحصر به فرد دارند.

Kordei در یک دیدار اخیر به دفتر وگ گفت: "ما بسیار فردی هستیم." "نگاه ما قطعا تکامل یافته است و به ما فرصت می دهد که خودمان را پیدا کنیم و بدانیم که چه چیزی دوستمان داریم و دوست نداریم." از زمانیکه آنها برای اولین بار در فصل دوم The X Factor با یکدیگر متحد شدند، دختران از پوشیدن Topshop جدا شده اند در مراسم جشنواره iHeartRadio Music در سال جاری در فیلیپین پلین فریاد زده است. پیدا کردن سبک خود و رشد در مقابل دوربین آسان نیست، اما آن را به نظرات قوی خود را شکل داد و روح مشترک ایجاد کرد. این گروه به تازگی مجریان جانی جیمز و جیجی فرناندز، که گزینه های جسورانه او به سرعت در حال پذیرفتن اظهار نظر پانسمان، کمک کردند. جین گفت: "در ابتدا، ما 15 یا 16 سال داشتیم و باهوش بودیم." "اکنون ما تلاش می کنیم تا با سبک های مختلف و دیدگاه های آنها کار کنیم. هنگامی که آنها روزانه با ما هستند، آنها هرکدام از ما را می شناسند، سپس ما چیزی شبیه سازی می کنیم. "

پیوستن سبک آنها به معنی احترام به تفاوت های آنها است، به خصوص در مورد تاثیرات. بروک و جین الهام بخشیدن از کیم کارداشیان غرب، در حالی که Kordei منابع ایده از مجلات مد جدید و Jauregui به نظر می رسد به آیکون های دوران گرانج مانند وینونا رایدر. Melange نتیجه به حالت نسل Y خود را با میل خود را برای همه چیز '90s صحبت می کند. Jauregui گفت، "ما واقعا احترام به این دوران تمام شده است، با اشاره به بیداری بیانگر از گروه هایی مانند TLC که آنها امیدوارند به مرحله کانال. همانطور که برای آن نمایشگاه های پر انرژی، آنها تقاضا به نظر می رسد که پر حرارت هستند، اما به اندازه کافی همه کاره برای اجازه رقص بدون توقف. اشتون مایکل، طراح لباس شخصی، نشان می دهد که نمایش جوایز چشمگیر خود را به نمایش می گذارد، اما دختران به طور فعال در این فرایند شرکت می کنند، از طرح های اولیه شروع می شود. "او از طریق هر زمان تنها می کشد. او آن را در یک روز طراحی کرده و آن را برای روز بعد آماده خواهد کرد. این جادو است، "بروک گفت.

با تشکر از مایکل، فرناندز و Wujek، این گروه به ندرت از بازی خود احساس می کند، اما یکی از چیزهایی است که آنها نمی خواهند بیشتر از آن استفاده کنند: الساندرو میشل به شدت طراحی های گوچی را تزیین می کند که یک وکلای جمعی ساخته اند. Jauregui، که خود را در بوتیک نام تجاری در نیویورک یافت و در آخرین سفر خود را به یک زن و شوهر از پلت فرم، برداشت، "تمام قدرت خود را در داخل از من خرید 10 جفت کفش خرید. بروک بر این عقیده است که طرفدار گوچی است. "من وسواس دارم - من کوله پشتی دارم، کیف پولم، و من فقط بالاپایان بالا را خریدم. طراح کاملا قتل عام است! "

تنها زمان مشخص خواهد شد که آیا پنجمین هارمونی به فهرست گوچی از سفیران چاپ گلدان افزوده خواهد شد، اما در عین حال، آنها خط دیگری را به خود اختصاص داده اند. با تمام موسیقی در حال حرکت به کالا، آنها از امکان هدایت عشق خود به مد به خط خط خطی رد نمی شوند. Kordei گفت: "این امر می تواند فوق العاده است، و من فکر می کنم این چیزی است که طرفداران ما می تواند مربوط باشد." "روزهایی هست که من احساس می کنم، آه من، من امروز می خواهم یک لقمه مانند لورن را بپوشم، من می خواهم این کفش ها را امتحان کنم، زیرا دینا آن چیز را می پوشاند؛ یا آللی این مدل موی خنک را دارد و من قصد دارم در موهایم مانند آن ها پین ها را قرار دهم. "با یک لژیون Harmonizers که بر روی هر کلمه ای قرار می گیرند و نگاه می کنند، تنها موضوع زمان است.

در اینجا، این گروه با تأثیرات سبک شخصی، منابع الهام بخش آنلاین صحبت می کند و به همین دلیل آنها می خواهند به گنجه ریحانا حمله کنند.
+ نوشته شده توسط Kristinacook در چهارشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸ قبل از ظهر، ۴۵ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر