تبلیغات
پرها در همه جا در نمایشگاه Dries Van Noten حضور داشتند. چاپ شده در پارک های عجیب و غریب، بی خوابی جدا، و چکمه های چرم زانو بالا. پلوئید، در جزئیات ترمیم صلیب بدن، لباس های عجیب و غریب و لباس های شسته شده. و به طور محسوس در امتداد قسمت های عمیق بسیاری از مدل ها، از جمله Kiki Willems و Marjan Jonkman، حسن نیت ارائه میدهد از Sam McKnight مدل موهایش، که در فصل گذشته نیز با ناحیه کم زیر استفاده شده بود با پارتیشن های کریستال Twinkly.

پیش از نمایش، McKnight رنگ پرهای شتر مرغ را به تنهایی با پالت رنگ خاموش مجموعه در سایه های خردل، چرتکه، بنفش و نارنگی رنگ کرد. پس از شستشو دادن مو به سلیقه، کنار انقباض پوست، آن را به صورت ظریف در کنار بخار و یا ردیابی خط مو، با استفاده از چسب مژه برای نگه داشتن آن در محل قرار داده شده است. "مک بوکینگ" توضیح داد: "[این] ساده، اما قوی است". "این تقریبا نامرئی است، اما به اندازه کافی تعریف برای گرفتن چشم است."

و در کنار این مکمل رنگی، مانند پرچم مارپیچ توسط هنرمند آرایش پیتر فیلیپس، که با ضربه ای از رنگ های سفارشی مخلوط رنگ نئون پوشش داده شده است با استفاده از رنگین کمان از DiorShow Pump 'N' Volume rusty mascaras - الهام بخش برای چرخش آن انجام داد
+ نوشته شده توسط Kristinacook در پنجشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱ قبل از ظهر، ۱۴ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر